Lähetystyön tuulia Keniasta Kirkontuvalla 4.4.

Anna-Liisa ja Paavo Markkula ovat toimineet jo toista lähetyskautta Keniassa Afrikassa Sley:n ja Alajärven seurakunnan lähettäminä lähetystyöntekijöinä perehtyen muun muassa orpokotityöhön ja maasai-heimon elämään opettaen, ohjeistaen ja mukana ollen eri projekteissa.

Nyt he ovat kotimaassa Suomessa ja kiertävät nimikkoseurakuntiaan läpi esittelemällä sanoin ja kuvin lähetyskutsuaan Keniassa. Mitä se on heille antanut, mitä kristillisyys on tämän päivän Afrikassa ja Keniassa?

Nyt heitä on mahdollisuus kuulla Alajärven Kirkontuvalla torstaina 4.4. alkaen klo 18 kahvituksella. Illan aluksi kuullaan Alajärven seurakunnan kirkkokuoroa Ismo Pitkäsen johdolla. Lähetyssihteeri Tiina Akomeah avaa illan, lauletaan yhdessä hengellisiä lauluja ja pääpuheenvuoro on Anna-Liisa ja Paavo Markkulalla. Tule mukaan lähetysasian äärelle!

2019-03-25 14:40:00.0