Leirikoulut ja yökoulut

Opettaja, mietitkö millä saisi vaihtelua koulutyöhön...

Tarjoamme Alajärven kaupungin kouluille mahdollisuutta järjestää yhteistyössä kanssamme leirikouluja Suvirannan leirikeskuksessa.

1-4 luokkalaisille leirikoulut ovat pääsääntöisesti päivän mittaisia, mutta 5-6 luokkalaiset voivat halutessaan myös yöpyä leirikeskuksessa yhdessä opettajiensa kanssa.

Seurakunta tarjoaa käyttöön: tilat, osan ohjelmasta jos työntekijä on mukana toteuttamassa leirikoulua. Luokat hoitavat itse: ruokailun, oman osansa ohjelmasta sekä kuljetukset Suvirantaan. Seurakunta on ottaa pienen rahallisen korvauksen leirikouluista.

Leirikoulut ovat mukavia kokemuksia, joissa luokan me-henki kasvaa.

Seurakunnan työntekijän on mahdollista osallistua myös koululla järjestettävään yökouluun illaksi.

Mikäli suunnittelet luokallesi leirikoulua tai yökoulua niin otathan yhteyttä Panuun 0458644430.