Seurakunta tukee vaikeissa tilanteissa

Huolia tai murheita? Älä jää yksin. Kun mieltäsi painaa yksinäisyys, suru, masennus, taloudelliset ongelmat, parisuhdehuolet ja mikä tahansa muu asia, voit kääntyä seurakunnan työntekijöiden puoleen. Alajärven seurakunnan työntekijät kulkevat rinnallasi, auttavat ja tukevat elämän eri vaiheissa.

Työntekijöidemme kanssa voit puhua luottamuksella vaikeistakin asioista. Uskosi laatua ei kysellä, eikä sitä, oletko kirkon jäsen. Keskustelutukemme on maksutonta.

Tapaamisen voi sopia seurakunnan tiloihin esimerkiksi seurakuntakodille tai omaan kotiin.

Kotikäynnit ja kotiehtoolliset

Pappia, diakoniatyöntekijää tai muuta seurakunnan työntekijää voi pyytää kotikäynnille.

Kotikäynneillä kohdataan erityisesti ihmisiä, jotka eivät itse pääse seurakunnan yhteisiin tilaisuuksiin.

Ota tarvittaessa yhteys: diakoniatyöntekijä Merja Rantakangas puh. 044 3271108

Diakoniapäivystys on Lehtimäen seurakuntakodilla, Matkatie 1, torstaisin klo 10-12.

Diakonissa, vs. diakoniatyöntekijä
Lehtimäen alue