Lähettäjän paikalla...

Alajärven seurakunnan lähetystyöstä vastaavat kappalainen Harri Silvolahti 06-557 0800 tai ari.auranen@evl.fi  ja tiedotus- ja lähetyssihteeri Tiina Akomeah. Puh. 5570800/virasto tai tiina.akomeah@evl.fi
Tiinan sijaisena vs. tiedotus- ja lähetyssihteeri Panu Malkasilta 045 864 4430  tai panu.malkasilta@evl.fi

Lähetystyön toiminnasta ja taloudesta vastaa lähetystyön johtokunta. Johtokunta tekee mm. esityksen kirkkoneuvostolle nimikkosopimusten solmimiseksi eri lähetysjärjestöjen kanssa.

Lähetystyöstä vastaava teologi on seurakuntamme kappalainen Ari Auranen.

Lähetys on myös uskollista rukoustyötä. Rukouksen ketju yltää aina Taivaan Isän luota toinen toistemme luo, toteaa Tiina

Lähetystyön johtokuntaan kuuluvat:
Leila Lahti, puheenjohtaja

Juha Hauta-aho, Seija Korkia-aho, Kirsti Meritähti, Kari Oittinen ja Marjatta Vähälä.
Torsti Orajärvi, kirkkoneuvoston edustaja

Edellä mainittujen lisäksi on lukuisa määrä vapaaehtoisia lähetyksen ystäviä, jotka osallistumalla eri lähetystapahtumiin kahvittajina, lounaiden järjestelyihin, arvan myyjinä, piiriläisinä jne. ovat rikas voimavara kotikirkossamme. He myös rukoilevat ja muistavat taloudellisin uhrauksin lähetystyötä.

Jokainen uusi lähetysystävä on lämpimästi tervetullut mukaan kotikirkon lähetystyöhön lähettäjän paikalle. Työ ei ole minkään erityisjoukon työtä, vaan jokaisen etuoikeus.
Ja jos haluat olla tukemassa nimikkolähettäjämme tai jotain heistä, voit liittyä heidän tukijarenkaaseen. Silloin tulet saamaan heidän lähetysterveisiä kirjeitse kohdemaasta ja saat myös mahdollisuuden tukea rukouksin ja taloudellisesti heidän haastavaa työtään. Asian tiimoilta voit olla myös suoraan yhteydessä lähettävään lähetysjärjstöön ev. lut. kirkossa.

* Ota osaa myös seurakunnan lähetyspiiriin, kokoontuu joka toinen maanantai klo 14 Kirkontuvalla ja Nuttu- ja rupattelupiiriin joka toinen maanantai klo 13 seurakuntatalolla.

suomen pipliaseura-logo