Musiikki

Musiikki on Jumalan lahja ja yksi seurakunnan työmuodoista. Musiikkityön tehtävä on suunnitella, toteuttaa ja kehittää seurakunnan jumalanpalveluselämää ja musiikkitoimintaa.

Musiikkitoiminnassa on mukana paljon vapaaehtoisia mm. kuoronjohtajia ja useita musiikkiryhmiä. Musiikkiryhmiin toivotaan mukaan uusia osallistujia, ota siis reippaasti yhteyttä kanttoreihin ja tule mukaan laulamaan ja soittamaan! Tai jos sinulla on uusia ideoita, soita ja kerro niistä, yritetään toteuttaa niitä yhdessä!

Seurakunnassamme on kaksi kanttoria: Gabrielin kirkosta vastaava Ismo Pitkänen,  p. 0400340957, ja Lehtimäen kirkosta vastaava Eeva-Liisa Kolonen,  p. 0400732250.

"Minun sydämeni on valmis, Jumala. Minä tahdon veisata ja soittaa.

Herää harppu ja kannel, minä tahdon herättää aamuruskon."

Suuret juhlavuodet värittävät musiikkityötä

Vuoden 2017 kaksi suurta juhlallista teemaa, Reformaation 500-vuotisjuhlavuosi ja Suomi 100 vuotta värittävät voimakkaasti myös seurakunnan musiikkityötä. Vuoden aikana järjestetään useita konsertteja ja virsilauluiltoja, ja molemmat juhlavuodet huipentuvat marras-joulukuulla järjestettäviin juhlajumalanpalveluksiin ja konsertteihin.

Laulava enkelikuoro
Reformaation juhlavuosi on virren juhlaa