Jos sinulla on jotakin kysyttävää, ota rohkeasti yhteyttä.

Kirkkoherranvirasto:

puh. 06-5570800 tai 06-5570801.

Kirkkoherranvirasto avoinna:

ma 8.45-16.00 ja ti - pe 8.45 - 14.00.

Kirkkoherranviraston osoite: Kirkkotie 6, 62900 Alajärvi

Seurakunnan yleinen sähköpostiosoite: alajarven.seurakunta@evl.fi

Työntekijöiden yhteystiedot

”Minä seison ovella ja kolkutan. Jos joku kuulee minun ääneni ja avaa oven, minä tulen hänen luokseen, ja me aterioimme yhdessä, minä ja hän.” Ilm. 3:20‬ ‭

Miten toimia seurakunnassa

Seurakunnassa sinulla on mahdollisuus toimia monella tavalla. Voit tulla kysymään työntekijältä mitä seurakunnassa on mahdollisuus tehdä, tai voit tuoda oman ideasi jollekin työntekijälle jota on mahdollisuus lähteä toteuttamaan.

Tästä pääset tutustumaan Alajärven seurakunnan jumalanpalveluselämään

Vapaaehtoisia tarvitaan monenlaisiin tehtäviin. Seurakunnassamme toimii kolehdinkantajia, tekstinlukijoita ja ehtoollisavustajia  Jumalanpalveluksissa,  sukankutojia, valokuvaajia, lähetystyön tukijoita ja tekijöitä, kirkkokahvittajia, sekä apulaisia eri nuorisotyön sekä varhaisnuorisotyön tehtävissä, muta kuten sanottu aina voi kehittää myös jotakin uutta, jossa sinun lahjasi tulevat käyttöön seurakunnan hyväksi! Tutustu seurakunnallisiin tilaisuuksiin alla olevien linkkien kautta.

Voit myös osallistua tapahtumiin muuten vain! Tästä pääset tapahtumakalenteriin.

Omalle ikäryhmälle suunnattuun toimintaan pääset tutustumaan tarkemmin tämän linkin kautta.