Pyhäinpäivän hartaudet Lehtimäellä ja Alajärvellä 3.11.

Tenorissimo_L.png

Reijo Ikonen on esiintynyt tenoriosissa Suomen Kansallisoopperassa, Savonlinnan oopperajuhlilla ja Suomen Oopperaliiton palveluksessa, solistina kirkkomusiikkiteoksissa sekä  konsertoinut ulkomailla. Hengellisen musiikin konsertteja Ikonen on tehnyt satoja viimeisten vuosien aikana eri puolilla Suomea. Hän on julkaissut neljä äänilevyä, joista ensimmäinen ”Surusta nousee laulu” on saavuttanut kultalevyrajan ja sitä on myyty jo yli 20.000kpl.

Lasse Riutamaa on esiintynyt ooppera-, operetti- ja musikaaliosissa eri teattereissa Suomessa ja tehnyt  runsaasti soolonauhoituksia Suomen Yleisradioon.  Hän on  laulanut solistina kirkkomusiikkiteoksissa sekä omin liedkonsertein eri puolilla Suomea sekä hengellisen laulun tulkkina ulkomailla. Soolo- ja duettolevyjä on kertynyt seitsemän.  Riutamaa toimii laulun opettajana Taideyliopistossa.

Ulla-Stina Ikonen on opiskellut kanteleensoittoa Helsingin konservatoriossa suorittaen jatkotutkinnon v.2000 sekä harpunsoittoa Metropoliassa (AMK) valmistuen musiikkipedagogiksi. Muusikkona Ikonen on toiminut  monissa erilaisissa yhtyeissä ja orkestereissa. Hän on tehnyt  radionauhoituksia erilaisten kamarimusiikkikokoonpanojen kanssa ja ollut mukana eri levytyksissä sekä kanteleella että harpulla. Tällä hetkellä Ikonen myös opettaa kanteleen- ja harpunsoittoa  Itä-Helsingin ja Porvoon musiikkiopistossa sekä Turun konservatoriossa.

2018-10-15 10:55:00.0