USKON JÄLJILLÄ – ohjelmasarja alkaa Järviradiossa

uskonjäljillä mainos

Tammikuun 16. päivä alkaa Alajärven seurakunnan tuottama viiden radio-ohjelman sarja USKON JÄLJILLÄ. Keväälle ja syksylle sijoittuva ohjelma kuuluu Järviradion kautta lähes koko Suomessa.

Ohjelmasarja käsittelee Kristinoppia eri teemoin ja vakiopanelisteina mukana ovat keskustelemassa Alajärven kirkkoherra Ari Auranen, Kimmo Niskala, Panu Malkasilta ja Elina Järvinen. Lisäksi jokaiseen ohjelmaan terveiset tuo vaihtuva vieras. Mukaan ovat lupautuneet mm.  teologian tohtori, arkeologi Eero Junkkaala, Espoon piispa Tapio Luoma, rovasti Juha Candelin sekä antropologi Juha Hiltunen, joka on tullut tunnetuksi mm. Torinon käärinliinojen tutkimustyöstään.

”Reformaation juhlavuoden innoittamana saimme idean pohtia Kristinoppia. Toivomme, että keskustelu palauttaa mieliin ja innoittaa kuulijoita tutkimaan Katekismusta. Panelistien pohdinnan lisäksi saamme haastatella varsin mielenkiintoisia vieraita, unohtamatta hengellistä musiikkia. Uskomme, että parituntinen vierähtää ohjelman parissa nopeasti. ”, kirkkoherra Ari Auranen kertoo innostuneena ja toivottaa kuulijat mukaan radion taajuuksille.

Suorat lähetykset ovat kuunneltavissa Järviradiossa maanantaisin klo 18-20

16.1.                   Jumalan Ilmoitus