Radiokinkerit Järviradiossa 28.3. klo 13

Palmusunnuntaina 28.3. klo 13 kuullaan erityinen radio-ohjelma Järviradiossa nimeltä "Radiokinkerit" Alajärven seurakunnasta, jonka toimittaa viestintäkoordinaattori Tiina Akomeah.

- Ideaan haastoi kirkkoherra Ari Auranen ja hän avaa hartauden muodossa pääsiäisen sanomaa ja kansainvälistä, maailmanlaajuista lähetystyön tilannekatsausta.

Lisäksi ohjelmassa on seurakuntatyön avauksia eri työaloita, unelmia ja visioita. Ohjelmassa kuullaan virsiä, hengellisiä lauluja ja trubaduuri, hautausmaan työnjohtaja tulkitsee uuden, oman sävellyksensä virteen 410 "Maailman tungoksessa käy." Loppurukouksen pitää diakonissa Hille Heinola.

Mukana ohjelmassa ovat lapsi- ja perhetyöstä vastaava Riitta Kujala, nuorisotyönohjaajat Kristiina Edobor ja Panu Malkasilta varhais- ja nuorisotyöstä ja diakoniatyöstä diakonissa Hille Heinola.

2021-03-15 15:30:56.0