Liity netissä luentosarjaan "Kuka on Jeesus Kristus"

Alajärven seurakunnan vuositeema tänä vuonna 2021 on "Evankeliumi - hyvä  uutinen!"

Vuositeeman innoittamana seurakunnan omat papit aloittavat luentosarjan pohtien Jeesusta eri tulo- ja näkökulmista yläotsikon "Kuka Jeesus Kristus on?" -teeman parissa Facebookissa.

Voit osallistua luentosarjoihin aina keskiviikkoisin klo 18.30 somessa Facebookissa sivulla Raamattu- ja rukouspiiri Alajärven ev. lut. seurakunta. Jos et vielä ole liittynyt sivustolle, tee se mahdollisimman  pian tai jos olet jo liittynyt suljetun ryhmän sivulle, asia on ok.

Mielenkiintoista opetusta

Luentosarja alkaa keskiviikkona 10.2. klo 18.30 aiheen parissa Ennustettu Jeesus - Messiasennustukset, 24.2. Jeesus - ihmiseksi tullut Jumala, 10.3. Juutalainen Jeesus, 24.3. Jeesus ristillä, 7.4. Ylösnoussut Jeesus, 21.4. Jeesus ja opetuslapset,  5.5. Jeesuksen tulemus ja 19.5. Usko Jeesukseen. Aiheita avataan aina ennen luentoa Järviradion Kotikirkon kanavalla torstaisin 5 minuutin luentoesittelyn kiteytyksen muodossa klo 17.

Tulossa myös luentojen pohjalta operoidut fb-keskusteluryhmät ko. sivulla.

2021-02-17 11:31:19.0