Tuomasmessun suunnitteluun tarvitaan juuri Sinua!

Sunnuntaina 6.9 klo 10.00 Alajärven kirkossa on Tuomas-messu.  Tule mukaan suunnittelemaan ja valmistelemaan messua. Tuomasmessun ympärille on kasvanut innokas vapaaehtoisten joukko, kutsumme sinua nytkin mukaan ja myös sinua, joka ehkä kaipaat löytää paikkasi seurakunnassa ja koet, että tämä voisi olla paikka juuri minulle!

Tarkoituksena on, että valmistelussa ja toteuttamisessa on mukana paljon seurakuntalaisia. Näin vastuu jakautuu monille, kenellekään ei tule liian suurta tehtävää. Jumalanpalvelus on seurakunnan yhteinen juhla, jossa jokaisella on annettavaa. Tuomasmessussa saamme olla tätä juhlaa valmistamassa alusta alkaen.

Tule sinäkin suunnittelemaan messua Kirkontuvalle keskiviikkona 26.8. klo 18.00.

Alajärven seurakunta/ Tuomas-tiimi

Mon Aug 17 13:32:26 EEST 2020