Sellovirtuoosi Seeli Toivion konsertti kirkossa 8.3.

FB_IMG_1582484685392.jpg

Sellovirtuoosi Seeli Toivio

MUSIIKIN ELÄMYKSIÄ JA TAITOA - SELLOVIRTUOOSI SEELI TOIVIO 8.3. KLO 18 ALAJÄRVEN KIRKOSSA

Lahtelainen sellovirtuoosi ja mezzosopraano esiintyy Alajärven kirkossa sunnuntaina 8.3. klo 18. Ohjelmassa kuullaan mm. J. S. Bachin sellosarjoja ja kauniita lauluja. Toivo Kuulan, Oskar Merikannon tuttuja lauluja sekä myös ooppera-aariaakin kuullaan. Sellisti laulaa ja soittaa, ja säestää itseään sellollaan, kun laulaa. Seeli Toivio on musiikin tohtori (Sibelius-Akatemia) ja on esiintynyt kotimaan lisäksi mm. Japanissa, Euroopan eri maissa ja USA:ssa New Yorkin Carnegie Hallissa. Konserttiin on vapaa pääsy, ohjelma 10e (käteinen). Levyostoissa käy myös kortit. Myynnissä Toivion upouudet laululevyt sekä mm. J. S. Bachin kaikki sellosarjat tuplalevyllä. Tervetuloa Sellon ja Laulun taikaan.

2020-02-23 23:23:00.0