Uskon jalanjäljillä kertoo kristityn vaelluksesta 12.2.

Odotettu Alajärven seurakunnan pappien "Uskon jalanjäljillä" -luennot ovat tulossa 3. osaansa. Luennon pitää Harri Silvolahti seurakuntatalolla keskiviikkona 12.2. klo 18.
Aiheena on kristityn vaellus.
Nyt saa pohtia uskontien askeleita, löytöjä ja oivalluksia tässä ajassa yhdessä Harrin kanssa. Illassa musiikkia, keskustelua ja iltapala. Järjestää Alajärven ev. lut. seurakunta.

3 osa: KRISTITYN VAELLUS, HARRI SILVOLAHTI, KE 12.2. KLO 18 ALKAEN ALAJÄRVEN SEURAKUNTATALO, KESKUSTELU JA ILTAPALA, MUSIIKKI

Kristityn vaellus, mitä tekijöitä, raamatun lupauksia, uskon oivaltamista ja Jumalan siunauksia kuuluu kristityn matkantekoon tässä ajassa ja mikä odottaa taivaassa?

Järjestää Alajärven ev. lut. seurakunta

Järjestää Alajärven