Yhteisvastuukeräyksen alkustartti Alajärvellä 5.2.

yv_sydan_logo_rgb_2_THUMB.jpg

Yhteisvastuukeräys - lähimmäisenrakkauden kansanliike - täyttää tänä vuonna 70 vuotta. Tämän vuoden keräyskohde on vanhemmuuden tukeminen sekä Suomessa että katastrofi-alueilla. Alajärven seurakunnassa näitä 7-kymppisiä ja aloitusstarttia vietetään keskiviikkona 5.2. klo 12 seurakuntatalolla, jolloin nautitaan kahvia ja Runebergin leivoksia.

Tulkaa kuulemaan kahvin lomassa lyhyt info keräyskohteista ja hakemaan lipas tai keräyslista; ehkä voisit toimia kerääjänä omassa lähipiirissäsi, työpaikallasi tai tulla seurakunnan työntekijöiden kanssa lipaskerääjäksi kauppakeskuksiin keräyspäivinä.

Osa tuotosta jää seurakunnan diakoniatyölle. Paikalla Elina Lapinoja-Pitkänen ja Marja-Terttu Akonniemi. Kirpputori on myös tuolloin avoinna ja valikoima on todella runsas.

2020-02-03 10:55:00.0