Isänpäivänä messuun ja lähetyslounaalle! 10.11.

Eikö ole syytä juhlaan? Isät, papat, vaarit, ukit ja isoisät ovat nyt huomion kohteena, niin heitä hellikäämme. Sunnuntaina eli isänpäivänä 10.11. klo 10 Alajärvellä vietetään messua kirkossa, jossa saarnaa Ann-Mari Häggman-Niemi ja Eeva-Liisa Kolonen toimii kanttorina. Raavaat miehet laulavat. Työpari rantautuu myös Lehtimäen kirkkoon klo 13 alkavaan messuun. Vietetään uskonpuhdistuksen päivää ja teemana on Uskon perustus.
Isänpäivän juhlinnan kruunaa lähetyslounas Alajärven seurakuntatalolla klo 11-13. Tarjolla on porsaanfilee runsaine lisukkeineen, lapsille makaronipata ja täytekakkukahvit vielä palan painikkeeksi! Hinta aikuisilta 15 e, lapset 4-12 -vuotiaat 7 e. Perhepaketti yht. 32 e sisältäen 2 aikuista ja 4-12 -vuotiaat lapset. Nyt joukolla juhlimaan! Lounaan järjestää lähetystyön toimintaryhmä.

2019-11-01 12:37:00.0