Pyhäinpäivän Sävelhartaus - Hän hoivan hellän antaa 2.11.

KOSOLA 1_L.jpg

Pyhäinpäivän Sävelhartaus - Hän hoivan hellän antaa

Tiina Akomeah

Pyhäinpäivän aihe puhuu pyhien yhteydestä ja se on samalla kaikkien poisnukkuvien uskovien muistopäivä eli vainajien päivä. Siksi perinteeseen on kuulunut, että viimeisen vuoden aikana poisnukkuneiden muistolle sytytetään kynttilä lauantaina 2.11. niin Lehtimäen kirkossa klo 14, jossa puhuu Harri Silvolahti ja kanttorina toimii Eeva-Liisa Kolonen ja musiikissa kappelikuoro. Sävelhartaus jatkuu myös Alajärven kirkossa illalla klo 18.

Pyhäinpäivänä 2.11. Alajärven iltakirkossa klo 18 on ainutlaatuinen tilaisuus muistella läheisiä ja rakkaita konsertissa "Hän hoivan hellän antaa", jossa esiintyvät sopraano Leena Kosola, altto Vuokko Saariaho ja säestyksessä (urut, piano) Maria Väinölä.  Iltaan on vapaa pääsy. Järjestelyistä vastaa Alajärven seurakunta.

Kuvateksti: Ainutlaatuinen mahdollisuus hiljentyä muistelemaan läheisiä ja rakkaita poisnukkuneita "Hän hoivan hellän antaa" -konsertissa pyhäinpäivänä Alajärven kirkossa klo. 18. Vas. sopraano Leena Kosola, altto Vuokko Saariaho ja urut, piano Maria Väinölä.

Fri Oct 25 15:45:00 EEST 2019