Kiinnostaako enkun kielikylpy Alajärvellä 9.10.

Alajärven seurakunnan lähetystyön ja nuorisotyön yhteisponnistuksena lähdetään kokeilemaan enkun kielikylpyä nyt ensimmäistä kertaa keskiviikkona 9.10. klo 16 nuorten pikkupappilassa Alajärvellä. Tarkoituksena on tuoda esille kirkon perustehtävää lähetystyötä ja sen kansainvälisiä yhteyksiä nuorten lähetyspiirissä.
-Emme kuitenkaan estele tulemasta, jos jokunen yli-ikäinenkin kiinnostuu enkun kielikylvystä ja samalla tutustuu lähetystyöhön, toteavat Tiina Akomeah ja Panu Malkasilta yhdestä suusta.
Kyse ei ole myöskään testistä, kokeesta tai mistään näytöistä, vaan rennosta tavasta käyttää ja puhua englannin kieltä. Ohjelmassa on rukousta, raamatun opetusta, lähetystyötä ja keskustelua.
Ensimmäisestä kerrasta riippuu jatko, kun nähdään, miten syötti nappaa. Tarvittaessa tulkkaus suomeksi. Well done, if you come, you are warmly welcome!

2019-09-30 15:29:00.0