Ajan ilmiöt - Ihmeet ja äärikarismaattisuus 8.10. teemasarja jatkuu!

Ajan ilmiöt - Ihmeet ja äärikarismaattisuus Alajärvellä

Tiina Akomeah

Teemasarja "Ajan ilmiöt" jatkuu Alajärvellä. Tiistaina 8.10. aluepastori Lasse Pesu avaa aihetta "Ihmeet ja äärikarismaattisuus", mistä on oikein kyse? Mitä raamattu asiasta opettaa? Ilta pidetään Alajärven seurakuntatalolla alkaen klo 18.30, Alvar Aallon tie 3.
-Karismaattisen kristillisyyden suosio kasvaa. Sen parissa painotetaan armolahjojen käyttöä ja Pyhän Hengen uudistavaa vaikutusta. Mutta toimiiko Jumala vain siellä, missä sattuu ja tapahtuu? Mitä tulisi ajatella profetioista, ihmeistä ja Jumalan välittömästä puheesta? Entä mitä on raitis kristillinen usko? Illan alustaa Suomen Raamattuopiston julistustyön aluejohtaja Lasse Pesu. Juonnosta huolehtii Ritva Leppäaho. Teemasarjan järjestää Alajärven seurakunta, Suomen Raamattuopisto ja Agricola-opintokeskus.

2019-09-30 11:39:00.0