Kesäehtoolliskirkko kutsuu Alajärvellä 19.6.

Harri Kuhalampi_XL.jpg

"On kesän kirkas huomen..." lauletaan vanhassa ja tutussa laulussa ja niin on tunnelma myös tulevassa kesäehtoolliskirkossa, jota vietetään Gabrielin kirkossa keskiviikkona 19.6. klo 13 alkaen Alajärvellä. Kirkossa saarnaa kesäpappi Harri Kuhalampi ja messun jälkeen nautitaan yhdessä kirkkokahvit seurakuntatalolla.

Viime kesänä ilahdutti erityisesti se, että kirkossa oli kaikenikäisiä ihmisiä. Monet olivat kutsuneet ja tarjonneet kirkkokyytejä naapureille ja vanhuksille, joiden muuten on hankala kulkea tai päästä omin neuvoin kirkkoon. Tällainen lähimmäisyyden osoitus on lämmin ele ja ilahduttaa monen mielen. Eiköhän tehdä tänä kesänä samoin? Nähdään kirkossa!

Kuvateksti: Kesäpappi Harri Kuhalampi saarnaa kesäehtoolliskirkossa 19.6. klo 13. Kuhalampi toimii kesän ajan papin tehtävissä Alajärvellä ja Lehtimäellä. Hän  on toiminut muun muassa Eu:n erityisavustajana, lähetystyössä ja nyt Ely:n palveluksessa. Koulutukseltaan hän on teologian tohtori ja lapsuuden juuret löytyvät Lehtimäeltä.

2019-06-07 10:12:00.0