Vankilalähetti Yrjö Niemi vierailee Alajärvellä 8.6.-9.6.

yrjo_niemi_2.jpg-360x264_THUMB.jpg

Helluntain "Sydän täyttyy Pyhällä Hengellä" -tapahtumaillat lauantaina 8.6. klo 18 alkaen Alajärven kirkossa vietetään Sydänten iltaa. Mukana Siperian karhuksi nimetty rovasti Yrjö Niemi & ystävät. Sanaa, todistuksia ja rukousta; kaikkea tätä mahtuu iltaan. Musiikissa Eila Sillanpää & Ilosanoma. Juontajana Leila Lahti. Illan päätteeksi sielunhoito- ja rukouspalvelu; Yrjö Niemen  ystävien rukousryhmä.

Sunnuntaina 9.6. Yrjö Niemi saarnaa messussa Alajärven kirkossa, liturgina kirkkoherra Ari Auranen. Messussa palvelevat seurakuntalaiset, kirkkokahvit messun jälkeen seurakuntatalolla.

Herra on heikoissa väkevä!

Yrjö Niemi työskenteli 40 vuotta Hämeenlinna-Vanajan seurakunnassa. 1990-luvulla toimi 3 vuotta Krasnojarskin ensimmäisenä kirkkoherrana ja henkisen vankilatyönsä hän aloitti 13 vuotta sitten.

Urallaan hän on nähnyt Siperian vankiloiden ja työleirien monet kasvot. Hän on kokenut myös sen, miten sanoma Jeesuksesta tavoittaa herätyksen lailla ihmisten sydämiä. Tapahtuman järjestää Alajärven seurakunnan evankeliointitiimi.

2019-05-24 13:26:00.0