Miksi Jumala ei vastaa rukouksiin - Sydänten ilta kirkossa 23.5.

Lasse Pesu Törölä Taneli_L.png

Tule hengähtämään hetkeksi Sydänten iltaan, joka kutsuu sinut torstaina 23.5. klo 18.30

Alajärven kirkkoon, jossa puhuu tuttu mies ja raamatun opettaja Lasse
Pesu. Hän puhuu joskus monen mieltä askarruttavasta aiheesta: "Miksi Jumala ei vastaa rukouksiin?"

Lasse Pesu asuu perheineen Alajärvellä, mutta Suomen Raamattuopiston palveluksessa aluejohtajan pesti vie miestä
Etelä- ja Keski-Pohjanmaan sekä Pohjanmaan laajoille lakeuksille ja
välillä hieman kauemmaksikin. Nyt pääsemme kuulemaan Alajärven kirkossa Lassen tähän päivään hienosti vietyä ja selkeää Raamatun julistusta, jossa Jeesus on aina keskiössä.

- Lähes jokainen suomalainen on joskus rukoillut. Hyvä niin; elämmehän kristityssä maassa.
Joskus rukous on helpompaa kuin nurmenleikkuu. Toisinaan se on taas raakaa työtä. Pahimmillaan  taivas tuntuu olevan jäässä. Rukoilijan mielen valtaa silloin epäilys - jopa epätoivo. Sisin huutaa: "Jumala, miksi et vastaa rukousiin," miettii pastori Pesu.

Sydänten illassa teemalla mies ja kitara; Ville Joensuu.  Villen rouheat ja elämän makuiset laulut siivittävät iltaa. Todistuspuheen pitää Jalo Takala, juontajana toimii Matleena Saukko. Sydänten illassa on rukouspalvelu -ja sielunhoito, sairaiden puolesta rukoilu, mahdollisuus öljyllä voiteluun. Kolehti illassa kerätään Suomen Raamattuopiston työlle. Illan järjestää Alajärven seurakunnan evankeliointitiimi.

Fri May 10 13:25:00 EEST 2019