Missio Toivoa on tällä viikolla 22.3.-23.3. Alajärven kirkossa

Tällä viikolla, viikonvaihteessa Alajärven kirkossa toteutuu Toivoa on...Alajärvi-Missio 22.3. klo 18.15. ja 23.3. klo 17.45. Illat alkavat ylistysmusiikilla Ylistysryhmä Soihdun toimesta.

Missiossa on kyse evankelioimistapahtumasta, jonka evankelista on Ilkka Puhakka. Hän vieraili aiemmin Alajärven kirkossa noin 10 vuotta sitten. Venäjän vankilatyössä 18 vuoden ajan vaikuttanut evankelista kertoo, miten hän on nähnyt syvistä elämänkohtaloista nousseita vankeja heidän löytäessään uskon Jeesukseen. Hän tietää, että Kristuksessa ei toivoa ole koskaan menetetty, vaan Hän jos kukaan nostaa ja kantaa ihmisen uudelle tielle elämässä. Siis toivoa on!

Illan musiikkiannista pitää huolen Ylistysryhmä Soihtu Ari Anttilan johdolla ja muusikko-lauluntekijä Pekka Simojoki. Kaikilla halukkailla on mahdollisuus illan päätteeksi jäädä keskustelemaan rukouspalvelijoiden kanssa. Mission järjestää Alajärven seurakunnan evankeliointitiimi.

Tue Mar 19 15:41:00 EET 2019