Tulossa suurmissio - Toivoa on - Alajärven kirkossa

Ilkka Puhakka_M.png

Suurmissiota -Toivoa on - vietetään Alajärven kirkossa maaliskuun 22.3-23.3.2019 välisenä aikana.
 Missioiltojen pääevankelistaa Ilkka Puhakkaa luonnehditaan seuraavilla lausahduksilla: värikäs, persoonallinen julistaja, joka rikkoo luutuneita asenteita uskosta ja tuo raikkaalla tavalla esille sellaisen Jeesuksen Kristuksen, joka ei kutsu apaattisuuteen vaan elämään!
-Haluan puhua sanoilla, jotka eivät ole opittua sanastoa vaan elämän kautta läpikäytyä ja todeksi koettua. Haluan tuoda uskon esille todellisena ja tuoreena, sellaisena kuin se on, hän kuvailee.

Ilkan taustoista mainittakoon, että hän on erityisesti tutustunut ja tehnyt kristillistä vankilatyötä Venäjällä. Hän sai mm. oikeuden opettaa Raamattua pahamaineisessa KGB-vankilassa Uralilla.
Nykyään hän tekee yhteistyötä mm. israelilaisen Sarigin King`s Jerusalem -järjestön kanssa opettaen raamattua ja toimien tukihenkilönä tehden rauhantyötä lasten ja nuorten parissa heitä kohdaten.
-Minulle ei ole väliä, onko ihminen köyhä vai rikas, huono- vai hyväosainen, juutalainen vai pakana. Minua kiinnostaa ihmisen sisin. Sinne minä haluan puhua!

Taattua musiikkia by Pekka Simojoki

Missio-Toivoa on muusikko-lauluntekijävieras on yksi tämän hetken tuotteliaimpia ja tunnetuimpia suomalaisia gospelmuusikoita ja hengellisten laulujen tekijä, joka on ollut tien päällä vuodesta 1979. Hän on kirjoittanut lukuisia rakastettuja lauluja, messuja ja musikaaleja. Yhteensä Simojoen lauluja on syntynyt ruhtinaalliset 700 kappaletta. Simojoki tunnetaan myös yhteistyöstä runoilija Anna-Mari Kaskisen kanssa. Ehkä yksi tunnetuimmista heidän teoksistaan on Afrikkalainen messu.
 Missioillat alkavat Alajärven Gabrielin kirkossa perjantaina 22.3. klo 18.15 Soihdun ylistysmusiikilla ja klo 18.30 varsinainen missioilta. Lauantaina 23.3. klo 17.45 Soihdun ylistysmusiikilla ja klo klo 18 varsinainen missioilta. Tilaisuudet järjestää Alajärven seurakunta ja evankeliointitiimi.

2019-02-25 16:37:00.0