Alajärven seurakunnan luottamushenkilövalinnat

Alajärven uusi kirkkovaltuusto järjestäytyi ensimmäisessä kokouksessaan 23.1. tekemällä valintoja kirkkovaltuuston ja kirkkoneuvoston puheenjohtajiston ja jäsenistön suhteen. Suhteellisten vaalien lautakunta ja tilintarkastajat nimettiin niin ikään.

Suhteelliseen vaalikuntaan valittiin vuosille 2019-2022 varsinaisiksi jäseniksi, joista varajäsenet suluissa:

Raimo Vistbacka (Heli Harjula), Seija Korkia-aho (Antti-Kalle Levijoki), Juha Sillanpää (Sanna Penninkangas). Kirkkovaltuuston puheenjohtajaksi valittiin Tapio Moisio ja varapuheenjohtajaksi Antti-Kalle Levijoki.

Kirkkoneuvoston varapuheenjohtajaksi valittiin Kimmo Niskala. Kirkkoneuvoston jäseniksi tulivat: Kimmo Niskala (Jukka Nurmi), Leila Lahti (Esko Rintamäki), Torsti Orajärvi (Jorma Niskakangas), Jorma Hauta-aho (Raimo Vistbacka), Sanna Joensuu (Seija Korkia-aho), Ritva Leppäaho (Heli Harjula), Aune Kuoppa-aho (Hanna Koivulampi), Reijo Hirvelä (Erkki Peltokangas), Juliaana Kellokoski (Marja Leena Paananen).

Lehtimäen kappelineuvosto

Kirkkovaltuusto valitsi Lehtimäen kappelineuvostoon seuraavat varsinaiset jäsenet ja heidän varajäsenensä: Hanna Koivulampi (Eila Hautamäki), Raili Mettälä (Leena Murtomäki), Tarja Paimen (Pertti Paimen), Kari Oittinen (Pirjo Oittinen), Heikki Honkola (Erkki Tuohimaa), Aune Kuoppa-aho (Helena Kuokkanen), Tapani Puskala (Hannu Yli-Hynnilä), Jorma Hauta-aho (Pasi Leikkari), Sanna Joensuu (Taina Tynjälä), Tiina Peltonen (Arja Paimen). Tilintarkastajiksi valittiin vuosille 2019-2022 KPMG Oy Ab:n, vastuullisena tilintarkastajana JHTT, HTM Esko Säilä.

2019-01-29 12:57:00.0