Talvipäivät Lehtimäellä 22.1. - 23.1.

Teatterissa voi nähdä uusintaesityksen, ja nyrkkeilijät voivat kohdata uusintaottelussa. Sen sijaan ihmiselämä on ainutkertainen. Se ei toistu eikä uusiudu. Siksi myös jokainen hetki on arvokas. George Whitefield sanoikin kerran: ”Pidä huolta elämästäsi, Herra on pitävä huolta kuolemastasi.” Mutta miten osaisimme käyttää elämämme oikein? Entä mitä seuraa sen jälkeen, kun sydän lakkaa lyömästä?

Talvipäivien anti on monipuolinen ja tiistaina aloitetaan 22.1. klo 18.30: ”Ainutkertainen elämä”
 Puhujina ovat Esko Piiroinen ja Lasse Pesu. Yhteislaulut säestää Johanna Suutala ja juonnosta huolehtii Kari Oittinen. Keskiviikkona 23.1. ilta jatkuu klo 18.30 "Taivas näkyy". Puhujina ovat Esko Kallio ja Lasse Pesu. Yhteislauluja säestää Johanna Suutala ja juonnosta huolehtii Kari Oittinen.
Illat järjestetään Lehtimäen seurakuntakodilla (Matkatie 1). Kahvitus alkaa jo kello 18. Tarjolla on myös runsas valikoima kristillistä kirjallisuutta. Suomen Raamattuopiston työnäky on kiteytetty seuraavasti: ”Tehtävämme on etsiä, hoitaa ja varustaa.”

Eskot julistaa

Esko Piiroinen on Alavudelta kotoisin oleva puuseppä, kirkon nuorisotyönohjaaja ja pappi. Hän on toiminut pitkään Suomen Raamattuopiston julistajana ja on nyt eläkkeellä. Piiroinen on kirjoittanut kirjan "Pappi ja lääkäri?" yhdessä lääkäri Jan Wiklundin kanssa.

Esko Kallio on pidetty sananjulistaja. Hän toimi pitkään pappina Alajärven seurakunnassa kunnes siirtyi Soinin seurakunnan kirkkoherran tehtäviin. Esko on nyt eläkkeellä, mutta iloksemme jakaa talenttiaan päivien aiheista. Nähdään!

2019-01-14 10:03:00.0