Muistutus - Isänmaallinen ilta - Koko kansan joulujuhla Alajärven kirkossa 5.12.

Isänmaallinen.tif

Keskiviikkona 5.12. illalla alk. klo 18.30 Alajärven kirkossa Korsukuoro ja Ylistyskuoro johdattaa meitä Ismon johtamana isänmaallisten laulujen ja joululaulujen äärelle. Illassa puhuu ja sen juontaa kirkkoherra Ari Auranen ja Risteyspaikan terveiset tuo Erkki Peltoniemi. Paikan päällä saadaan katsoa kuvakooste "Talvisodan ihmeestä".

Ilta on kaikille avoin ja sen lisäksi erityisesti sodan käynyt sukupolvi kutsutaan lämpimästi mukaan. Kolehti kerätään osin Risteyspaikan toimintaa tukemaan ja osin Joulun lapsi -keräykseen.  Ilta päättyy puuro- ja sekahedelmäsoppatarjoiluun sekä kahvihetkeen seurakuntatalolla.

Tilaisuuden järjestää Alajärven seurakunnan evankeliointitiimi yhdessä Järvi-Pohjanmaan Risteyspaikka ry:n kanssa.

2018-12-03 09:53:00.0