Mistä se joulu oikein alkaa - jännittävistä lahjoista? JOULUMYYJÄISET 24.11.

christmas-card-508223_640_THUMB.jpg

Joulunalusaika on monille lapsiperheille ja vähän isommillekin touhun, jännityksen ja hyvän juhlamielen aikaa. On mukava yllättää läheinen lahjapaketilla ja lämpimällä joulumielellä. Nyt kun Alajärven seurakunnan joulumyyjäiset avaavat ovensa lauantaina 24.11. tasan klo 10 seurakuntatalolla, aloitetaan joulun jännittävä myyjäistunnelma ja osuus hartaasti hiljentyen muutaman minuutin joulun sanan ja jouluvirsien äärelle lähetyssihteeri Tiina Akomeahin kanssa. Sen jälkeen on aika tehdä mukavia  joululöytöjä lähetystyön ja diakoniatyön myyntipöydiltä ja käydä iloitsemassa "joka arpa voittaa" -pika-arpapöydän yllätyksistä. Joulukahvitkin on tarjolla. Joulumyyjäistuotto menee kotikirkon lähetystyön ja diakoniatyön hyväksi. Tule mukaan ja tuo joulumieli tullessasi.

2018-11-18 17:47:00.0