Varsinainen vaalipäivää sinetöi äänestysaktiivisuuden, käytä oikeuttasi ja äänestä 18.11.

VAALIILTA_M.jpg

Alajärven seurakunnan ennakkoäänestyksen tulos oli 12,1 %. Äänioikeutettuja seurakunnassa on 6776 jäsentä. Nyt voi äänestysprosenttia kasvattaa käyttämällä äänioikeutta ja käymällä äänestämässä.
Varsinainen vaalipäivä on tuleva sunnuntai 18.11. Alajärven Gabrielin kirkossa klo 11-20. Esitä tarvittaessa henkilötodistus. Vaali-iltana laskennan päätyttyä tulokset ovat luettavissa www.seurakuntavaalit.fiLinkki avautuu uudessa välilehdessä sivustolla ja oman seurakunnan kotisivulla ja fb-sivustolla.

Vaalikeräyslipas on esillä kirkossa valvojineen ja tuotto ohjataan lasten, nuorten ja naisten syrjäytymisen ehkäisyyn kotimaassa ja kehitysmaissa. Taustajärjestöinä ovat Kirkkopalvelut, Kirkon Ulkomaanapu, Suomen Pipliaseura ja Suomen Lähetysseura.
Myös vaalipäivään 18.11. mennessä täyttävät 16-vuotiaat ovat oikeutettuja äänestmään. Tule, vaikuta ja vastuuta

2018-11-13 15:14:00.0