Suuremman suojassa - Mikkelinpäivän perhemessu ja Alajärven kaupungin 150-vuotisjuhla 30.9.

Mikkelinpäivä_THUMB.jpg

"Jumalan sanansaattajat" aihe johdattaa Mikkelinpäivänä, enkelten sunnuntaina 30.9. klo 10 Gabrielin kirkossa seurakuntaväkeä julistamaan Alajärven 150-vuotisjuhlaa.
Perhemessussa saarnaa Ann-Mari Häggman-Niemi, liturgina toimii Ari Auranen. Seurakunnan kuorot vastaavat musiikista. Mukana Alajärven kirkkokuoro, Kappelikuoro,  Raavaat miehet ja päiväkerholaisista koottu kuoro. Kanttoreina Ismo Pitkänen ja Eeva-Liisa Kolonen.
Messun jälkeen myös kastepuun arvokas sato odottaa kotiinpääsyä. Kastepuusta löytyvät kaikkien 16.8.2017-31.8.2018 kastettujen lasten lehdet. Myös aiempien vuosien noutamatta jääneet kastelehdet löytyvät kirkosta. Alajärven kaupunki tarjoaa messun jälkeen kirkkokahvit seurakuntatalolla.

2018-09-19 14:38:00.0