Valtakunnallinen kirkkomusiikin päivä soi myös Alajärvellä 19.9.

Valtakunnallinen kirkkomusiikin päivä järjestetään ensimmäistä kertaa 19.9. Tuolloin Suomen tuhatpäinen kanttorilauma ja noin 50 000 kirkkomusiikin harrastajaa soittavat ja laulavat kirkkomusiikkia turuilla ja toreilla.  Tarkoituksena on tuoda kirkkomusiikkia tunnetuksi yhä uusille harrastajille ja tietenkin musiikin iloa ja valoa ihmisten elämään. Myös Alajärvellä järjestetään konsertti Lehtimäen kirkossa 19.9. klo 18. Ohjelmassa on musiikkiryhmien ja solistien esityksiä sekä yhteislaulua. Lopuksi kirkonemännät tarjoavat pullakahvit. Olet sydämellisesti tervetullut kuuntelemaan ja laulamaan kirkkomusiikin helmiämme kauniiseen Mattisenmäen kirkkoon Lehtimäelle. Tilaisuuden järjestävät Alajärven seurakunta, Lehtimäen kappeliseurakunta ja Lehtimäen kirkonemännät.

2018-09-04 13:19:00.0