Sydän kääntyy - Sydänten ilta Alajärven kirkossa 9.9.

sydis_S.png

Alajärven kirkossa sunnuntaina 9.9. klo 17 Sydän kääntyy -teemalla tällä kertaa kutsutaan juuri teitä,  joilla on Jumalan puoleen kaipaava sydän. Teitä, jotka kaipaavat Jumalan läheisyyteen. Niitä, jotka eivät vielä Jumalaa tunne, mutta haluaisivat oppia tuntemaan ja sydämensä kääntyvän Jumalan puoleen. Iltaan kutsutaan niitä, joiden sydän on ehkä kääntynyt Jumalasta pois ja haluaisivat  löytää tien takaisin.   Olitpa sitten kiitosmielellä tai surumielellä, tule mukaan.

Särkyneitä sydämiä hoidetaan illassa ja kiitosaiheista iloitaan. Tule nauttimaan tunnelmasta,     virittäytymään syksyyn ja kuulemaan sanaa ja  musiikkia. Tule sellaisena kuin olet! Juontajana illassa toimii seurakunnan nuorisotyöntekijä Panu Malkasilta.Puhumassa on monille tuttu rovasti Esko Kallio.

Musiikkia iltaan tarjoilee Eve&Ossi. Eve & Ossi on duo, jota yhdistää kaksi kauniisti yhteen soivaa ääntä, kaksi  teen kietoutunutta tarinaa sekä yksi yhteinen usko, joka antaa aiheita lauluun. Even & Ossin musiikki on maanläheistä ja tunnelmallista, ja herkät tulkinnat pysäyttävät elämänmakuisten aiheiden äärelle. Sanoitukset kertovat tarinoita arjesta, ihmissuhteista ja oman elämän kipuiluista käsitellen niitä    kristityn arvomaailman pohjalta. Kaiken taustalta löytyy toivoa antava luottamus armolliseen Jumalaan. Illassa kerätään kolehti. Olennaisena osana on myös sielunhoito- ja  esirukoupalvelu, sairaiden puolesta rukoilua sekä siunataan opiskelunsa aloittaneet tai aloittavat opiskelijat opinpoluille. Sydänten illan järjestää Alajärven seurakunnan evankeliointitiimi.

2018-08-31 11:54:00.0