"Elämäsi mahdollisuus" -telttaseuroja Lehtimäellä ja Alajärvellä

Anna itsellesi mahdollisuus etsiä elämäsi tarkoitusta ja rauhaa Jumalan sanan ja evankeliumin ytimestä; nyt siihen on tarjolla mahtavat puitteet niin Lehtimäellä Hauta-ahojen Satun ja Juhan pihapiirissä 12.7.-14.7. ja 16.7.-18.7. Alajärven kirkkorannassa.
Alkuseuroissa Lehtimäellä torstaina 12.7. klo 19 mukana Jouko Ylinen, Ulla Anttila, Jorma Hauta-aho ja musiikissa Soihtu. Perjantaina 13.7. klo 19 Juhani Harjunpää, Juha Akonniemi, Satu Hauta-aho ja musiikissa Ilpo Salo. Lauantaina 14.7. klo 18 raamattutunti Terho Kanervikkoaho, jonka jälkeen kahvit ja klo 19.30 seurat jatkuvat Jouko Ylisen, Terho Kanervikkoahon seurassa ja musiikissa Marko Isolehto.

Suuntaa Alajärven kirkkorantaan

Saman teeman parissa Alajärvellä aloitetaan telttaseuroja maanantaina 16.7. klo 18.30., mukana Mika Lehtinen, Terho Kanervikkoaho ja Markku Tiistola, musiikissa Kimmo Niskala. Tiistaina 17.7. klo 18.30 mukana Jouko Ylinen, Harri Silvolahti ja Leila Lahti, musiikissa Ylistyskuoro ja keskiviikkona 18.7. klo 18.30 mukana Mauno Jouppi, Esko Kallio, Leo Ketonen ja musiikissa Raavaat miehet.
"Korkea ja Ylhäinen, hän, joka pysyy ikuisesti, jonka nimi on Pyhä, sanoo näin: Minä asun korkeudessa ja pyhyydessä, mutta asun myös murtuneiden ja nöyrien luona. Minä virvoitan murtuneiden hengen ja herätän eloon nöyrien sydämen." Jesaja 57:15

2018-07-09 13:42:00.0