Wonderful Land - Hyvää sanomaa ja nostalgiaa rokulilla 6.7.

Wonderful Land - Hyvää sanomaa ja nostalgiaa 6.7.

Wonderful Land tarjoaa kuulijalleen nostalgisen, mutta raikkaan aikamatkan menneeseen – aikaan, jolloin gospelmusiikki oli sanomaltaan vahvaa, melodiat unohtumattomia ja soundit miellyttivät korvaa. Yhtyeen tuotannossa yhdistyvät vanhat ja tutut, välillä myös jo unohtuneet hengellisen musiikin klassikot 50- ja 60 -luvun pop-, rock- ja rautalankamusiikkiin – tyylitajulla ja hyvällä meiningillä tarjoiltuna. Ohjelmistoon kuuluu sekä kotimaisia että ulkomaisia uudelleensovitettuja gospelhelmiä, joita ovat aiemmin versioineet esimerkiksi Pro Fide, Elvis, Johnny Cash ja The Joystrings. Sovitusten ja soundien lisäksi aitoon vanhan ajan tunnelmaan pyritään myös live-esiintymisissä: lavalla nähdään fiftarikampauksia, kellohameita, tummiin pukeutuneita herrasmiehiä ja vanhoja soittimia. Moni onkin sanonut, että Wonderful Land pitää kokea juuri keikalla.

Ensimmäinen albumi ”On kaita tieni” julkaistiin vuonna 2012 ja toinen pitkäsoitto ”Paremmalle Rannalle” (2014) tarjoaa vieläkin pidemmälle hiotun paketin nostalgiaa, svengiä ja hyvää sanomaa.

Tapahtuman järjestevät Rokuliperjantaina palotorin lavalla klo 18.30 yhteyistyössä Alajärven Seurakunta ja Alajärven Helluntaiseurakunta

2018-06-30 15:14:00.0