Onko raamatussa vaikeita kohtia? 5.5. - 6.5.2018

Tule saamaan vastauksia sinua askarruttaviin kysymyksiin, mitä erikoiset raamatunkohdat oikein tarkoittavat? Kohtia on useita. Esimerkiksi, kun Jeesus lupaa, että Jumala antaa, mitä ikinä pyydämme (Joh. 15:7), miksi emme kuitenkaan aina saa?

Suomen teologisen instituutin pääsihteeri Jari Rankinen vierailee Alajärvellä avaamassa teille, mistä oikein on kyse 5.5.-6.5. välisenä aikana Kirkontuvalla alkaen lauantaina klo 14-17. Tilaisuuden juontaa rovasti Teuvo Veikkola. Sunnuntaina on messu kirkossa klo 10 ja kirkkokahvit. Messun jälkeen Kirkontuvalla klo 12 Jari Rankinen selvittää Paavalin lausumaa Roomalaiskirjeessa 8:30, kun hän kertoo, että ne, jotka Jumala on edeltä määrännyt, hän on lahjoittanut kirkkautensa. Onko totta, että vainko ne pelastuvat, jotka Jumala on valinnut pelastumaan. Onko Jumala määrännyt jotkut kadotukseen?

Tule kuulemaan vastauksia!

Lämpimästi tervetuloa!