TULI LEVIÄÄ 29.4.

Tuli leviää juliste_L.png

TULI LEVIÄÄ 29.4. KLO 9-17

Ohjelmassa on tulokahvit klo 9.00 ja  klo 9.30 aamuhartaus, jonka pitää Elina Järvinen. Klo 10.00 aiheena "Pyhä Henki - apuun kutsuttu". Luennon pitää kirkkoherra Ari Auranen. Klo 11.15 "Maailmanvalloitus alkaa" aluejohtaja Lasse Pesu. Klo 12.15 lounas ja klo 13.15. "Pakanoille kans!", luento seurakuntapastori Juha Vihriälä. Klo 14.30 kahvit, jonka jälkeen klo 15 luento "Taivaallinen näky", aluejohtaja Lasse Pesu. Klo 16 keskustelua ja kysymyksiä ja klo 17 päivän päätös. Juonnosta vastaa Heli Harjula. Seminaarissa lauletaan Viiskielistä ja laulattajana toimii Seppo Lahti. Päivän aikana on mahdollisuus myös esirukoukseen ja sielunhoitoon. Kristillinen kirjojen myyntipöytä myös esillä.

-Kristittynä elämäinen merkitsee usein vastavirtaan uimista. Painostus ja vainot olivat arkipäivää jo silloin, kun kristillinen seurakunta otti ensiaskeliaan. Silti evankeliumi levisi räjähdysmäisesti! Voisiko tämä olla kuva myös tästä päivästä?

Apostolien teot kuvaa vastasyntyneen seurakunnan arkea ja sanomaa. Mikä oli ensimmäisten kristittyjen julistuksen sisältö ja mihin seurakunnan kasvu perustui? Tule mukaan ja totea raamatun ihmeellinen viesti nykypäivän ihmisille. Seminaarimaksu 20 e (sis. ohjelman ja ruokailut).

Wed Apr 05 18:20:00 EEST 2017