Tunnelmalliset kesäillan kirkot Lehtimäellä!

Kesällä ihmiset tapaavat, liikkuvat ja lomailevat ja niin voisi sanoa "liikkuvasta" evankeliumin ilosanomasta, joka kulkee kesäkirkosta kesäkirkkoon ympäri Lehtimäen idyllistä ja kaunista maaseutua. Siksi lähde liikkeelle ja ota osaa kesäillan kirkkoihin Lehtimäellä. Illoissa kuullaan eri ihmisten puheita, lauletaan virsiä ja hengellisiä lauluja.

Tavataan siis kesäillan kirkoissa torstaisin klo 19:

27.6. kylätalo Metso, Aune Kuoppa-aho, Silja Paimen,11.7. Fagerkullan pappila, Juha Vihriälä, Eeva-Liisa Kolonen, 18.7. Suninsalmi, Juha Vihriälä, Kari Oittinen, 25.7. Pinniäisten pirtti, Harri Kuhalampi, Esa Ala-Mattinen ja 1.8. Suokonmäen kotiseututalo, Juha Vihriälä, Jorma Hauta-aho. Mahdollisista muutoksista saa tietoa seuraamalla kirkollisia. Hyvää kesäaikaa kaikille!

2019-06-18 09:40:00.0