Seurakuntavaaliehdokkaat Alajärvellä

"Minun kirkkoni"-teemalla pidettävät seurakuntavaalit lähestyy syksyllä 2018. Ennakkoäänestys on 6. - 10.11.2018 ja varsinainen äänestyspäivä on sunnuntaina 18.11.2018 Alajärven kirkossa. Määräaikaan 17.9. mennessä valitsijayhdistykset jättivät kaksi listaa: Kotiseurakuntani parhaaksi -lista ja Kristillisten arvojen puolesta -lista. Ehdokkaita on yhteensä 47 ja he ovat seuraavat:

Kotiseurakunnan parhaaksi:

Halla-aho Paula, Harjula Heli, Hauta-aho Jorma, Heikkilä Kyösti, Hämäläinen Heli, Joensuu Sanna, Juuti Marjatta, Kankaanpää Pirjo, Kantokoski Tapio, Karjalainen Terhi, Kivikangas Leena, Koivulampi Hanna, Korkia-aho Seija, Kuoppa-aho Aune, Lahti Leila, Latvala Merja, Leppäaho Ritva, Levijoki Antti-Kalle, Matintupa Tuija, Moisio Tapio, Mäkitalo Merja, Niskakangas Jorma, Niskala Kimmo, Nurmi Jukka, Nätynki Ali, Oittinen Kari, Orajärvi Torsti, Paimen Tarja, Puskala Tapani, Rintamäki Esko, Salmenautio Marjo, Suo Reetta, Tiistola Markku, Varila Elvi, Vistbacka Raimo.

Kristillisten arvojen puolesta:

Finnilä Sami, Flink Veikko, Hirvelä Reijo, Kellokoski Juliaana, Latvala Sampo, Mäntyniemi Timo, Paananen Marja-Leena, Peltokangas Erkki, Peltoniemi Tiina, Penninkangas Sanna, Sillanpää Juha, Sivula John-Eerik.

2018-09-24 13:03:00.0