Lasten kuoroleiripäivä Suvirannassa 12.9. klo 13-16 ja Lapsikuoro Kirkontuvalla 16.8. alkaen

Kuoroleiripäivä pyrkii antamaan kokemuksia yhteisestä laulamisesta myös leikin ja musiikkiliikunnan keinoin. Musiikin oppimiskykyä parantavat vaikutukset on todettu monissa tutkimuksissa ja kuoroharrastuksen on todettu lisäävän sosiaalisuutta ja yhteistyötaitoja. Ohjelmassa onkin laululeikkejä, äänellinen temppurata, musiikkiliikuntaa ja jätskinsyöntiä. Leiripäivän tarkoituksena on myös innostaa lapsia kuoroharrastuksen pariin, sillä Alajärven seurakunta aloittaa alakouluikäisille suunnatun lapsikuorotoiminnan Kirkontuvalla 16.8. klo 17.30. Kuoron vetäjinä ja vastuuhenkilöinä toimivat seurakunnan kanttorit Ismo Pitkänen ja Eeva-Liisa Kolonen. Leiripäivä on maksuton. Tuo sinäkin lapsesi iloitsemaan yhdessä kanssamme musiikista!

2017-08-02 15:10:43.0