Kauneimmat joululaulut viitoittavat tietä toivoon 15.12.

joulukynttilä_THUMB.jpg

Joka vuosi Kauneimmissa joululauluissa miljoona suomalaista yhtyy laulamaan rakkaimpia ja uudempiakin joululauluja, niin myös Alajärven seurakunnassa. Samalla luodaan toivoa ja tuetaan kerätyllä kolehdilla Suomen Lähetysseuran kautta maailman kaikkein heikoimmassa asemassa olevia lapsia.

3. adventtisunnuntaina 15.12. Lehtimäen kappelin kirkossa klo 15 onkin juhlan tuntua koko kylän väelle, kun vietetään Kauneimpia joululauluja, vs. kappalaisen Juha Vihriälän läksiäisiä ja lastenjuhlaa kirkkohetken merkeissä. Mukana kanttori Eeva-Liisa Kolonen ja kappelikuoro. Lopuksi kahvitellaan.

Iltaseitsemältä sunnuntaina 15.12. Alajärven kirkossa Kauneimmat joululaulut on yhteislauluilta, jossa kanttorina on Ismo Pitkänen, esilaulajina kirkkokuoro ja Jari Mäenpää Lehtimäeltä ilahduttaa musiikkiesityksellään. Pieni hartaus ja juonto lähetyssihteeri Tiina Akomeah.
Miten olisi vielä, jos saisi laulaa kauneimman joululaulunsa karaokessa Lehtimäellä tiistaina 17.12. klo 18 seurakuntakodilla? Niin, kaikki saavat tulla...Tarjolla glögia ja torttuja!

2019-12-09 07:21:00.0