Inkerin kirkon sai alkunsa jo 400 vuotta sitten: Lähetti Merja Kramsu vierailee 15.11.

Merja20Kramsu.jpg

Inkerin kirkko toimii jo 400 vuoden kokemuksella valtavalla maantieteellisellä alueella ja se on syntyjään suomalaisen väestön kirkko ja nykyään kirkko kaikille Venäjän asukkaille.
Inkerin kirkon lähetystyöntekijä ja nykyään Ely:n lähettämä kasvatustieteen maisteri ja luokanopettaja on toiminut vuodesta 1999 lähtien Inkerin kirkon keskuskansliassa Pietarissa.

Alajärven seurakunta on yksi Merjan lähettävistä seurakunnista ja hän vierailee lähetysseuroissa Kirkontuvalla perjantaina 15.11. alk. klo 18.30 kahvitarjoilulla. Illassa mukana lähetyssihteeri Tiina Akomeah ja tarjolla musiikkiohjelmaa. Maanantaina 18.11. huom. aika klo 12 Merja Kramsu on myös seurakunnan lähetyspiirin vieraana Kirkontuvalla.

Kuvateksti: Merja Kramsu on tällä hetkellä pitkäaikaisin lähetystyöntekijä Alajärven seurakunnan lähettämänä Venäjällä Pietarissa

2019-11-04 10:52:00.0