Suven suloinen juhannusjuhla kirkkorannassa 22.6.

Alajärven Gabrielin kirkon kupeeseen, kirkkorantaan, odotetaan runsaasti väkeä juhannusaattona 22.6. alkaen klo 18 Suvivirrellä ja lipunnostolla.

Kun nyt toivotaan auringonpaistetta, uskotaan, että sitä saa, mitä tilaa! Mutta jos kuitenkin sää ei suosi ja sataa, juhannusseurat ja messu pidetään kirkossa (säävaraus). Juhannusseuroissa ja messussa saarnaa Terho Kanervikkoaho ja ehtoollisen jaossa avustaa Ritva Leppäaho. Kesäillan yhteislauluina lauletaan Viiskielisestä ja säestäjänä toimii kesäkanttori Elisa Turpela. Illan juontaa Sarita Orava. Illan päätteeksi sytytetään myös perinteinen juhannuskokko.

Juhannusjuhlassa on myös tarjoilua. Lähetystyön hyväksi myydään kahvia lisukkeen kera sekä grillimakkaroita ja mehua. Tulkaa joukolla laulamaan, kuuntelemaan sanaa, nauttimaan tarjoilusta ja ottamaan juhannusta vastaan!

2018-06-08 12:37:00.0