Israelilainen sapattiateria Alajärvellä 25.5.

-Alajärven seurakuntatalolla vietetään pitkästä aikaa sapattiateriaa perjantaina 25.5. klo 18 alkaen. Sapattiateria on vuosisatojen ajan ollut juutalaista identiteettiä kantava perinne ja sisältää myös kristityille oppimisen mahdollisuuksia uskomme juurista, toteaa pappimme Terho Kanervikkoaho.
Kanervikkoahot, Maria ja Terho, toimivatkin illan isäntinä toimivat Terho ja Maria. He ovat perheensä kanssa viettäneet viimeiset vuodet Israelissa. Sapattiateria on maidoton ja gluteeniton. Osallistumismaksu maksetaan ennakkoon ilmoittautumisen yhteydessä kirkkoherranvirastoon. Maksu on aikuisilta 20 euroa, alle 13-vuotiailta 10 euroa ja alle 7-vuotiaat pääsevät ilmaiseksi. Toisilta paikkakunnilta ilmoittautuessa osallistuminen maksetaan saapumisen yhteydessä. Ilmoittautumiset viimeistään tiistaina 22.5. Ilmoittautumiset ovat sitovia. Mikäli sinulle tulee ilmoittauduttuasi este, siitä tulee ilmoittaa virastolle ennen ilmoittautumisajan päättymistä. Tämän jälkeen maksua ei palauteta, joten silloin kannatta yrittää etsiä joku toinen tilalleen. Illan tuotto menee lähetyksen hyväksi. Tervetuloa tutustumaan israelilaiseen kulttuuriin ja ruokaan!

2018-05-14 14:47:00.0