Missä tuuli puhaltaa ja mitä laittaa liikkeelle 7.2.

Tulossa jotain uutta:
Iloa ilmassa - seurakuntaväen uusia tuulia!

Ai, mikä seurakuntaväki? No se, joka nyt luet tätä olet seurakuntaväkeen kuuluva seurakuntalainen. Jos jotain saisi kehottaa, niin laittakaapa kalenteriin ylös ilta 7.2. klo 18 ja tapahtumapaikka Alajärven seurakuntatalo. Silloin kaikki saavat ihmetellä, mitä on elämä, kun kaikki ei mene ihan niin kuin Strömsössä - joskus kuitenkin! Mikä olikaan papin näkemys? Entä mitäs sitten - jos mulla olis idea? Perhe, lapset ja tulevaisuus, miltä se näyttää? Mitä meille oli tuoda muualta? Mitä minä oikein kaipaan?
Asian eri puolia esiin nostavat Ari, Ulla, Riitta, Annamari, Ismo ja ehkäpä jokunen yllätysnimikin. Joten tule siis kuulemaan, herkistymään, yllättymään, huvittumaan ja juomaan kahvit ja olemaan raikkaasti osallinen!

Fri Jan 19 10:07:32 EET 2018