Ovet auki evankeliumille - Open doors -lähetyseurat Kirkontuvalla 7.9.

open doors.png

- No, ei ole omppu kauas puusta pudonnut, totesi toimittaja, kun kyseli vuonna 2015 Suomeen perustetun hengellisen järjestön "Open doors Finland" johtajan Miika Auvisen taustoja ja selville tuli, että hänen isänsä, Juha Auvinen, toimii Sansan eli Medialähetys Sanansaattajien toiminnanjohtajana.

Open Doors on vuonna 1955 perustettu kansainvälinen avustusjärjestö, joka toimii vainottujen kristittyjen auttamiseksi yli 60 kohdemaassa. Open Doors Finland ry toimii osana maailmanlaajuista Open Doors –järjestöä. Toiminta Suomessa käynnistyi keväällä 2015.

Nyt meillä kaikilla on mahdollisuus osallistua Open doors -lähetysseuroihin torstaina 7.9. Alajärven Kirkontuvalla alkaen klo 18. Osoite on Kirkkotie 6, Seuroissa kuullaan Miikan viestiä siitä, miten Jumalan Pyhä henki voi avata ovet ihmisten sydämiin ja minkälainen vakuutus voi olla vainotun kristityn todistus Herran voimasta ja avusta elämässä.
Ilta alkaa kahvitarjoilulla. Alajärven seurakunnasta illassa mukana tiedotus- ja lähetyssihteeri Tiina Akomeah, yhteislaulua, yksinlaulua ja Open Doors järjestön johtajan Miika Auvisen puheenvuoro ja keskustelua. Alku- ja loppurukoukset ja esirukousmahdollisuus. Kolehti kerätään Open Doorsin työlle.

TULE KUULEMAAN, MITEN JUMALAN VOIMA ASETTUU SORRETUN PUOLELLE! TERVETULOA!

2017-08-17 06:56:00.0