FIDES-KURSSI

Elämän leipää Raamatusta

FIDES-KURSSI

Alajärven seurakunnassa järjestetään FIDES-kurssi, joka tarjoaa uuden lähestymistavan kristinuskosta nouseviin mielenkiintoisiin teemoihin. Se tukee myös seurakunnan yhteisöllisyyden luonnetta avoimessa ilmapiirissä sekä johdattaa Raamatun syvempään tuntemiseen.

Illat toteutuvat seurakuntatalossa klo 18–20. Ohjelma muodostuu juonnosta, musiikista, iltapalasta, luennosta ja keskustelusta. Viiden teemaillan jälkeen järjestetään erityinen fides-juhla, jossa kurssilaiset nauttivat juhlaillallisen mukanaan tuomansa kutsuvieraan kanssa.

Fideksen aiheina ovat

1) Onko Jumala olemassa (9.3.), Ari Auranen;

2) Onko Jeesus ollut oikeasti olemassa maan päällä? (16.3.), Juha Vihriälä;

3) Mitä usko on? (23.3.), Harri Silvolahti;

4) Raamatun luotettavuus (30.3.), Lasse Pesu ja

5) Uskon kasvu (6.4.), Ann-Mari Häggman-Niemi sekä

6) juhla-ateria (9.4.)

Fides-kurssi on tarkoitettu jokaiselle Raamatusta kiinnostuneelle ja seurakuntayhteyttä kaipaavalle. Illan teemat tarjoavat pohdittavaa niin vasta-alkajalle kuin kokeneellekin seurakuntalaiselle!

Fides-kurssille osallistuminen edellyttää ennakkoilmoittautumista välittömästi tai viimeistään 6.3. mennessä. Tämä tapahtuu lähettämällä osallistujan nimen (”Liisa/Matti Meikeläinen osallistuu fidekseen”) sähköpostitse ari.auranen@evl.fi tai tekstiviestillä 0447829388.

Suosittelen lämpimästi seurakuntamme tarjoamaa FIDES-kurssia - tule rohkeasti mukaan!

Ari Auranen

Kirkoherra

ELÄMÄN LEIPÄÄ TARJOLLA RAAMATUSTA!

2017-02-10 12:14:19.0