Kappeliseurakunta

Vuoden 2009 alussa tapahtuneen kunta- liitoksen myötä Lehtimäen seurakunta yhdistyi Alajärven seurakuntaan. Lehtimäen kaupunginosan asukkaat kuuluvat Alajärven seurakuntaan. Seurakunnan hallinto ja taloudenhoito tapahtuu pääasiassa kaupungin keskustassa Alajärvellä, mutta seurakun- nallinen elämä jatkuu toiminnallisesti itsenäisenä kappeliseurakuntana. Toiminnasta vastaavat 10-jäseninen kappelineuvosto ja kappeliseurakunnan työntekijät kappalaisen johdolla.

Kappeliseurakunta muodostaa oman kotoisan jumalanpalvelusyhteisön. Kappeliseurakunnan alueella asuu runsaat 1700 seurakunnan jäsentä. Kappeliseurakunnan työntekijöinä palvelevat oma pappi, kanttori, diakoni, seurakuntamestari, lapsityöntekijä ja lähetyssihteeri.

Kappelineuvosto

Jäsenet(suluissa varajäsen)

• Hanna Koivulampi (Eila Hautamäki)
  • Raili Mettälä (Leena Murtomäki)
  • Tarja Paimen (Pertti Paimen)
  • Kari Oittinen (Pirjo Oittinen)
  • Heikki Honkola (Erkki Tuomihaa)
  • Aune Kuoppa-aho (Helena Kuokkanen)
  • Tapani Puskala (Hannu Yli-Hynnilä)
  • Jorma Hauta-aho (Pasi Leikkari)
  • Sanna Joensuu (Taina Tynjälä)
  • Tiina Peltonen (Arja  Paimen)
  • Terho Kanervikkoaho, Lehtimäen kappalainen
Päiväkerholaisten karitsa seikkaili Lehtimäen kirkossa.
Hyvä Paimen löysi tämän pienen karitsan päiväkerholaisten kirkkoseikkailulla Lehtimäen kirkossa.